IMG_3268Training gastvrijheid

Vinden uw medewerkers het ook zo spannend om bezoekers altijd gastvrij te ontvangen? Klantvriendelijkheid is niet altijd gemakkelijk. Dus een training kan het verschil maken om medewerkers te laten stralen. Inspireer uw medewerkers om hen meer plezier te geven in hun werk.

De wereld om ons heen is continu in verandering. Dat merken we overal. Of dit nu de zorg, retail, de overheid of dienstverlenende bedrijven zijn. Klanten worden steeds meer veeleisend.Het is niet gemakkelijk om daar op een klantvriendelijke manier mee om te gaan. Maar het kan natuurlijk wel.

Tijdens de training leer je

  • Wat is gastvrijheid?
  • Klantbeleving centraal stellen;
  • Gedrag en houding ten aanzien van gastvrijheid;
  • Samenwerking als basis voor gastvrijheid;
  • Gesprekstechnieken;
  • Feedback geven en ontvangen;
  • Hoe je van je klant een fan maakt;
  • Hoe wordt een fan een ambassadeur;
  • Iedere dag een WOW moment;
  • Het borgen van gastvrijheid;

De gastvrijheidstraining is modulair opgebouwd. De meest complete training bestaat uit drie dagdelen. U kunt ook kiezen voor een bepaald onderwerp voor een dagdeel.

Het resultaat van de gastvrijheidstraining

  • Medewerkers worden zich bewust van hun houding en leren te kijken door de ogen van klanten;
  • Medewerkers ervaren hun positieve inbreng bij het klantencontact;
  • Medewerkers beschikken over kennis en vaardigheden die passen bij een gastvrij bedrijf;
  • Medewerkers beschikken over een open en gastvrije houding en dragen deze uit;
  • Medewerkers communiceren helder en duidelijk met klanten;
  • Klanten worden positief verrast door uw medewerkers;
  • Door deze positieve ervaringen blijven klanten terug komen;

Tijdens de training wordt de basis gelegd en worden vaardigheden aangeleerd. Wat is gastvrijheid en waarom maakt gastvrijheid een organisatie uniek? Deelnemers wordt gevraagd door de klantenbril te kijken en zo te ervaren hoe klanten de gastvrijheid ervaren. Hoe overtreffen uw medewerkers de verwachtingen van de klanten.

De training  gastvrijheid is uitermate geschikt voor medewerkers die veel en direct contact hebben met klanten of mensen die meer willen dan alleen maar een vluchtig contact.

De trainingen van WelkomFactor zijn praktijk gericht, inspirerend, interactief, humoristisch, en altijd gericht op een duurzaam resultaat.

Wellicht hebben wij uw interesse gewekt. Neem in dat
geval (telefonisch) contact op met WelkomFactor.