Communicatietraining
Op zoek naar een workshop of training op het gebied van communicatie?
Een communicatietraining verbetert de kwaliteit van communiceren en is onmisbaar voor groepen medewerkers die dagelijks direct contact hebben met klanten. Werken vanuit je eigen kracht, leer je te verplaatsen in de ander, luister goed en breng je boodschap met tact zijn, zijn ingrediënten voor een succesvolle samenwerking. Ook staat of valt deze succesvolle samenwerking met een goede en heldere communicatie. Door goed en helder te communiceren ben je als bedrijf meer klantgericht en onderscheid je je ten opzichte van anderen.
Resultaat van de communicatietraining:
- Uw medewerkers kennen het belang van interne communicatie bij het samenwerken en laten dit zien;
- Uw medewerkers werken vanuit hun eigen kracht en passie;
- Uw medewerkers hebben handvaten ontvangen om iedere dag op een professionele manier te communiceren;
- Uw medewerkers zijn zicht bewust van de impact van verbale en non verbale communicatie en handelen hierna;
- Uw medewerkers zijn open naar elkaar en communiceren effectief om met elkaar samen te werken;
- Uw klanten voelen het verschil in de omgang en bejegening door uw medewerkers;
Werkwijze:
Elke organisatie is anders; daarom is iedere communicatietraining maatwerk en is uw praktijksituatie het uitgangspunt voor de training. We maken een programma uit verschillende modules die prima passen bij de specifieke wensen en behoeften van uw organisatie en uw klanten. Ervaring leert dat tijdens de training praktijk en theorie zich afwisselen. Vaardigheden worden getraind door middel van reflectie, gesprekstechnieken, rollenspellen en feedback.
Meer weten over deze communicatietraining? Neem contact op met Alice Abrahamse: 06-51543198.