Trainingen met resultaat

Resultaat van de training.

Het resultaat van de Welkomtraining is dat uw medewerkers zich meer bewust zijn van hun houding en gedrag. Ze stralen enthousiasme en openheid uit en brengen dit over op uw klanten. Hierdoor blijven uw klanten terug komen.

Op basis van de Welkomscan wordt uw klantbeleving in kaart gebracht. Het kan zijn dat een onderdeel extra aandacht verdiend. Hiervoor kan een Welkomtraining worden ingezet. Deze training is een middel om tot betere resultaten van uw gastvrijheid te komen. Daarom werkt WelkomFactor uitsluitend met maatwerk en unieke trainingen. Dit betekent dat de trainingen die WelkomFactor geeft specifiek op uw situatie en wensen worden toegesneden.

Welke trainingen zijn er:

  • Training gastvrijheid;
  • Training klantgericht werken;
  • Communicatie training;
  • Klantgericht telefoneren;
  • Klantgerichte klachtenafhandeling;
  • De klantenbril;

De trainingen van WelkomFactor kenmerken zich door beleving en inleving. Hierbij maakt WelkomFactor gebruik van praktijkvoorbeelden en actuele situaties waar uw medewerkers tegen aanlopen. Het resultaat van de Welkomtraining is dat uw medewerkers zich meer bewust zijn van hun houding en gedrag. Ze stralen enthousiasme en openheid uit en brengen dit over op uw klanten.

Mensen vergeten wat je hebt gezegd

Mensen vergeten wat je hebt gedaan

Maar mensen vergeten nooit het gevoel dat je hen hebt gegeven.