Klantgericht werken

Klantgericht werken is doen wat je beloofd!

Wie wil hier nou niet enthousiast en vol energie mee aan de slag gaan!

De ervaring leert dat klantgericht werken makkelijker “praktisch” te leren is. Daarom biedt WelkomFactor interactieve workshops aan. Met humor en mensen een spiegel voorhouden kunnen herkenbare situaties anders worden belicht, waardoor het verschil kan worden gemaakt.

Tijdens de workshop leer je

  • Actief op zoek te gaan naar de wensen van de klant/ wat wil de klant nu echt?
  • De persoonlijke meerwaarde van de medewerkers;
  • Op zoek naar koopsignalen en deze koppelen aan de eigen producten of diensten;
  • Verwachtingen van klanten waar te maken en ze mogelijk te overtreffen;
  • Om van je klant een fan te maken.

Tijdens de workshop worden de medewerkers uitgenodigd en geïnspireerd om actief zelf aan de slag te gaan. Uiteraard worden uw wensen afgestemd zodat de workshop helemaal is toegespitst op uw situatie.