Krijg inzicht in uw klantbeleving.
De Welkomscan geeft u inzicht in uw klantbeleving. De professionals van WelkomFactor komen bij u op bezoek en bekijken uw organisatie door de ogen van uw klant. Dit doen zij op elk gewenst moment. De scan laat u in een oogopslag zien hoe klanten uw gastvrijheid ervaren en beleven; wat gaat goed en wat kan beter.
Wat levert het u op?
Bevindingen uit de Welkomscan worden verwerkt in een heldere rapportage. Hierbij kijkt WelkomFactor naar de inhoudelijke aspecten van uw gastvrijheid en ook naar de onderlinge samenhang. Dit maakt het voor u makkelijk leesbaar en geeft u meteen inzicht in de gastvrijheid van uw organisatie.
De voordelen:
- snel inzicht krijgen in uw gastvrijheid
- betaalbaar
- een compleet beeld over de beleving van uw klant
- aanbevelingen voor verbetering van uw gastvrijheid
- door positieve aanbevelingen blijven uw klanten komen.
De resultaten van de scan zijn vaak snel toe te passen in de dagelijkse werkzaamheden. U kunt zelf met de resultaten van de scan aan de slag. Ook kunt u samen met de professionals van WelkomFactor verder.
Onderdelen van de Welkomscan
De Welkomscan bestaat uit de volgende onderdelen:
- Online bereikbaarheid; kunnen uw klanten u online snel vinden en bent u onderscheidend genoeg ten opzichte van uw collega’s?
- Telefonische bereikbaarheid; hoe worden uw klanten aan de telefoon te woord gestaan en krijgen zij de juiste informatie?
- Entree; het welkomstgevoel begint al voor binnenkomst in een gebouw. Bedrijven die hebben nagedacht over een goede bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid bieden verhogen de gastvrijheid.
- Ontvangst; wist u dat de eerste indruk het aller belangrijkst is? Worden uw klanten vriendelijk, persoonlijk en professioneel ontvangen?
- Eten en drinken; een organisatie waar de koffie smaakt en de kwaliteit van het eten goed is, daar wilt u blijven of terugkomen.