Krijg inzicht in uw klantbeleving.

De Welkomscan geeft u inzicht in uw klantbeleving. De professionals van WelkomFactor komen bij u op bezoek en bekijken uw organisatie door de ogen van uw klant. Dit doen zij op elk gewenst moment. De scan laat u in een oogopslag zien hoe klanten uw gastvrijheid ervaren en beleven; wat gaat goed en wat kan beter. 

Wat levert het u op?

Bevindingen uit de Welkomscan worden verwerkt in een heldere rapportage. Hierbij kijkt WelkomFactor naar de inhoudelijke aspecten van uw gastvrijheid en ook naar de onderlinge samenhang.  Dit maakt het voor u makkelijk leesbaar en geeft u meteen inzicht in de gastvrijheid van uw organisatie. 

De voordelen:

  • snel inzicht krijgen in uw gastvrijheid
  • betaalbaar
  • een compleet beeld over de beleving van uw klant
  • aanbevelingen voor verbetering van uw gastvrijheid
  • door positieve aanbevelingen blijven uw klanten komen.

De resultaten van de scan zijn vaak snel toe te passen in de dagelijkse werkzaamheden. U kunt zelf met de resultaten van de scan aan de slag. Ook kunt u samen met de professionals van WelkomFactor verder.

Onderdelen van de Welkomscan

De Welkomscan bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Online bereikbaarheid; kunnen uw klanten u online snel vinden en bent u onderscheidend genoeg ten opzichte van uw collega’s?
  • Telefonische bereikbaarheid; hoe worden uw klanten aan de telefoon te woord gestaan en krijgen zij de juiste informatie?
  • Entree; het welkomstgevoel begint al voor binnenkomst in een gebouw. Bedrijven die hebben nagedacht over een goede bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid bieden verhogen de gastvrijheid.
  • Ontvangst; wist u dat de eerste indruk het aller belangrijkst is? Worden uw klanten vriendelijk, persoonlijk en professioneel ontvangen?
  • Eten en drinken; een organisatie waar de koffie smaakt en de kwaliteit van het eten goed is, daar wilt u blijven of terugkomen.

Wellicht hebben wij uw interesse gewekt. Neem in dat 
geval (telefonisch) contact op met WelkomFactor.